jueves, 26 de octubre de 2017

EJERCICIS PER PARELLES AMB STICK

EXERCICIS PER PARELLES AMB L'ESTIC

Dempeus, esquena amb esquena, els dos estic a dalt, fer un pas llarg els dos alhora amb una cama i recuperar la posició. Repetir diverses vegades amb cada cama alternativament.

Posició inicial com l'exercici anterior, donar-se la volta sense soltar l'estic
Similar a l'exercici anterior però alternant, quan un se senta l'altre s'alça, i viceversa.

Asseguts de front, cames separades i estirades. Ajuntar les plantes dels peus. Agarrar els estic davant. Flexions de tronc de manera alternativa (la barca).

Asseguts de front, agarrar tots dos els dos estic. Elevar una cama i posar juntes les plantes dels peus sobre els estics, sense tocar-los. Realitzant amb una i una altra cama diverses vegades.

Tots dos es col·loquen cara a cara amb l'estic agafat per la meitat. Es passen l'estic a la mà lliure de dreta a esquerra i d'esquerra a dreta llançant-li-ho a una distància molt curta. Arreplegar i llançar contínuament a la mà lliure del company sense que caiguen els estics.

Un alumne amb un estic enfront d'un altre que no ho té. El primer mou l'estic arran de terra d'un costat cap a l'altre i el seu company salta tractant de no ser tocat pel cap de l'estic.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ROLES EQUIPO - ROLS EQUIP